Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2013 19:56 - ЗА И ПРОТИВ №1: Тютюнопушенето
Автор: bariivanov Категория: Други   
Прочетен: 5638 Коментари: 23 Гласове:
16

Последна промяна: 04.01.2013 20:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 imageНапоследък се повече хора се подават на изкушението наречено "цигара", но разбират ли колко вредят на себе си и защо всъщност го правят? В Европа Цигарите съществутат още от 19-ти век, но отрицателните ефекти върху здравето ни стават ясни чак през втората половина на 20-ти век. Въпреки това и до днес много голяма част от населието на континта пуши. Сега ще ви представя плюсовете и минусите и вие сами си направете сметка.

ПЛЮСОВЕ Много хора пушат, защото цигарите ги правят по-спокойно и им помагат да освободят напрежението. Факт е и, че пушенето спомага за свалянето на килограмите. Колкото и странно да звучи пушачите твърдят, че това е едно от малкото им удовослтвия, а дали наистина пушенето е удоволствие? Според някои изследвания една цигара на ден е полезна, но проблемът на пушачите е,че пушат по повече от една,  доста повече...


МИНУСИ    
Ще започна с това,че пушенето е вредно! То сериозно уврежда човешкия организъм и довежда до сериозни болести. Също така зъбите ви пожълтяват, ноктите също, а дъхът ви става лош. (Кой иска да се целува с такъв човек?) Пушенето освен,че вреди на самите вас, вреди и на другите около вас. Хората, които пушат мислят,че го правят, защото това им помага, но не е така! Напротив, това им вреди преклено много. Пушенето повишава риска от болести при поколението на пушача. Засужава ли някой да страда заради вашата ужасна мания? Най-важното нещо, което губите като пушите са парите ви! Харчите по приблизително 4лв. за всяка кутия. За тези пари можете да направите много други неща. Например да купите нещо на някой близък, а защо не и на себе си? Помислете си дали циарите наистина заслужават всчико това, което вие по собствено желание им давате.  
image
Очаквам и вашето мнение в коментарите! Сподетеле ЗА или ПРОТИВ тютюнопушенето сте.



Гласувай:
18



1. suny84 - Аз съм от пушачите
04.01.2013 20:42
Знам, че са вредни, но ми е кеф да си пуша. Вече съм с електронна цигара и ми е добре, особено сутрин с кафенцето.
цитирай
2. eksplozia - bariivanov
04.01.2013 20:49
аз съм пушач от много,много години, но съм против пушенето, ако можех, тоест имах волята да го направя, бих ги спряла, но те са много по-страшна и по-голяма зависимост дори от наркотиците!
цитирай
3. mariniki - против съм...
04.01.2013 21:14
тютюнопушенето е вредно, разбира се...
но все пак е въпрос на личен избор...
цитирай
4. bariivanov - ---
04.01.2013 22:08
eltimir ще ви помоля да пишете статиите в блога си, а не тук. Тук е място да коментирате ЗА или ПРОТИВ сте, а не да изпадате в подробности. Иначе много добра статия!
цитирай
5. eltimir - Пуснах я и там
04.01.2013 22:17
Целта ми беше да подтикна читателите към мислене. да мислят с главите си, а не да повтарят заучени клишета. Повтаряйки клишета, ти се оставяш друг да мисли вместо теб.
По въпроса има още какво да се каже, но ще се задоволя само с крайния извод. А той е, че ако има нещо вредно в цялата тая работа, то е в кампанията против цигарите. Винаги може да се намери решение, приемливо за всичките страни Но тези кретени, под диктовката на Рокфелер се опитват да ми наложат волята си. Тая просто няма как да стане. Елтимир винаги е бил непокорим и неуправляем. Дори в в затвора и в следствените килии на "Развигор" 1, следствения отдел на Държавна сигурност. Та сега някакъв си боклучав пожарникар ще ми казва какво да правя!
Пушач съм и ще пуша, защото ми харесва.
цитирай
6. sestra - От непушачите съм
04.01.2013 22:18
и знам, че това е една зависимост като всички други. Отнасям се с разбиране към пушачите, но си имам принцип - отказвам да купувам цигари на мои близки, когато се е случвало да ме молят.
цитирай
7. eltimir - Твое право
04.01.2013 22:35
sestra написа:
и знам, че това е една зависимост като всички други. Отнасям се с разбиране към пушачите, но си има принцип - отказвам да купувам цигари на мои близки, когато се е случвало да ме молят.

Имаш право да следваш поведение, което намираш за полезно. Само че защо се опитваш да налагаш волята си над другите? Може да има заведения за пушачи и за непушачи. Някога във влаковете имаше такова разделение на купетата, например. Защо ме принуждаваш да следвам поведение, което на теб ти харесва, но на мен изобщо не ми харесва? Имам приятели непушачи. като големият дисидент Григор Симов, например. Но и той е на мнение, че забраната е грубо насилие над свободната човешка воля.
Ще кажа само още нещо. Навремето Държавна сигурност не успя да ме уплаши и говорех онова, което мислех. Накрая бяха вдигнали ръце от мен. Тоя боклук Бойко Борисов още по-малко може да ме уплаши. Особено когато съм на края на живота си и ми е прекалено късно да се предавам. Дори да забранят изобщо цигарите, пак ще намирам тютюн и пак ще намирам как сам да си правя цигари. А боклука да ходи да се оплаче от мен на стената на плача, където е ходил вече доста пъти.
цитирай
8. eltimir - Да, зависим съм
04.01.2013 22:43
От въздуха, от водата и от храната Зависим съм от нуждата за сън и от много други неща. Но не съм зависим от мисловния и поведенчески модел, който боклуци като Бойко Борисов и неговите господари се опитват да ми наложат. Аз отказвам да се подчиня на извратените норми, който тоя извратен, нечовешки свят се опитва да ми наложи. И да не забравяме, че в древна Америка, пушенето на лула било символ на мир. Ако захвърлим лулата на мира, то какво ни предлагат боклуците? Да хванем томахавката на войната? защото това е алтернативата. Друго няма.
цитирай
9. damqnov - -------------
04.01.2013 23:20
Много добра статия! Колкото до темата,аз съм против.
цитирай
10. injir - Не съм пушач. Нямам нищо против п...
04.01.2013 23:24
Не съм пушач. Нямам нищо против пушачите, но да пушат ВЪН.:)
цитирай
11. achii - И аз съм против. Много е гадно да се ...
04.01.2013 23:37
И аз съм против. Много е гадно да се прибирам от кафе цялата смърдяща на цигари... :)
Между другото твоята тема ме провокира да изразя и моето мнение ето тук > http://achii.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/01/04/dilemata-quot-cigarite-quot.1038517 ако желаеш можеш да го погледнеш :P
цитирай
12. eltimir - А срещу това...
04.01.2013 23:47
Роптаете срещу пушачите. А срещу това:
http://news.ibox.bg/opinion/id_688008667
не виждам някой от вас да роптае. Никой няма право да посяга на моята свобода и на никого няма да позволя да посегне. Само че когато посягат на вашите свободи вие си траете, защото ви е страх, а после избивате комплекси.
Скоро с всичко това ще приключи. Идат събития, за които не подозирате.
Всичко добро ви желая. Повече не ми се чете и пише тук.
цитирай
13. apostapostoloff - НИКОЙ НИКОГА И ПО НИКАКЪВ НАЧИН
05.01.2013 06:18
не е ДОКАЗАЛ, че съществува връзка между тютюна и болестите! Затова целият този постинг е поредната ГИГАНТСКА ГЛУПОСТ!
цитирай
14. eltimir - Не си давам свободата
05.01.2013 07:53
Темата за цигарите е голяма и ще продължи. Сега ще се спра на един от аргументите на моите противници. Нямал съм право да им умирисвам с цигарен дим скъпите маркови дрешки. Да, така е. Но в случай, че аз отида при тях. Но ако те дойдат вкъщи, пак ли ще ми определят да пуша или да не пуша?
Тук наблико има една много евтина кръчмичка. Чаша вино е 40 стотинки. Четири масички и толкова. Събираме се хора около моята възраст и с материално положение като моето. Пийнем по чаша-две, кажем си по някоя приказка за разтуха и толкова. Деца не съм видял да влизат там. Нито пък някой от онези префърцунените, със скъпите дрешчици. С какво право те искат да ни развалят хубавата компания? с какво право те се намесват в личния ни живот?
Те имали право, казват. А нас обричат на безправие. Заради една прищявка на Ротшилд. Но нека не си мислят, че Ротшилдови са всесилни и недосегаеми. Ще припомня как един от този проклет род го изядоха канибалите. А друг бе нарязан с трион от някаква миризлива чернилка. Та това наистина ли е приумица на Ротшилд или така му е заповядано?
Засега спирам дотук. Темата ще продължи.
цитирай
15. eltimir - Безумно несправедливо
05.01.2013 07:56
Спомних си нещо. Като влязох в казармата ни казаха:
- Или целият взвод ще е с мустаци, или без мустаци. Средно положение няма!
Та ние с мустаците бяхме принудени да ги обръснем. Сега е нещо подобно. Онези от лъскавите барове и ресторанти ни отнемат нашето скромно мъничко пространство. Гадно и отвратително!
цитирай
16. bariivanov - ------
05.01.2013 11:01
apostapostoloff написа:
не е ДОКАЗАЛ, че съществува връзка между тютюна и болестите! Затова целият този постинг е поредната ГИГАНТСКА ГЛУПОСТ!


Здравейте, не съм написал статията просто ей така, разбира се преди това проверих доста неща в интернет и едно изследване показва, че тютюнопушенето убива около 12 000 хора годишно. Ето ти е един клип http://www.vbox7.com/play:ac75f9ab%20 . Все пак аз не натрапвам своето мнение, написал съм и плюсовете и минусите, вие сами си преценете.
цитирай
17. bariivanov - ----
05.01.2013 11:03
eltimir написа:
Роптаете срещу пушачите. А срещу това:
http://news.ibox.bg/opinion/id_688008667
не виждам някой от вас да роптае. Никой няма право да посяга на моята свобода и на никого няма да позволя да посегне. Само че когато посягат на вашите свободи вие си траете, защото ви е страх, а после избивате комплекси.
Скоро с всичко това ще приключи. Идат събития, за които не подозирате.
Всичко добро ви желая. Повече не ми се чете и пише тук.


Здравей. Мисля, че всеки има право на свое мнение и е нормално повечето хора да са против нещо, което вреди на човешкия организъм. Хубаво е, че има и пушачи, които отстояват мнението си. Точно това исках да направя - да ви накарам да коментирате темата и да споделите за или против сте, радвам се,че се получи. Благодаря и за идеята. Следващата тема ще е за ЗА и ПРОТИВ раждането на възраст под 18 години.
цитирай
18. kostadin - Страшно вредна работа е пушенето на ...
05.01.2013 11:06
Страшно вредна работа е пушенето на тютюн .По тази причина в големите градове забраняват движението на коли с четни и нечетни номера в различните дни-за намаляване на смога...
.Защо ли държавата взима акциз ,който не го влага за здравето на пушачите -това си е държавна тайна .Главното е цената на тютюна да се приближи към цената на другите наркотици.
цитирай
19. eltimir - Само за размисъл
05.01.2013 11:31
Нещо за размисъл:
http://eltimir.blog.bg/politika/2013/01/04/zagovoryt-sreshtu-tiutiuna.1038481
Става въпрос не за вредата или ползата от пушенето, а за целите на кампанията. Да не излезе така, че самите непушачи утре да се окажат потърпевши от някоя следваща забрана. Честно казано, не разбирам слепи ли сте, та не виждате какво се върши и какво се задава. Цитирам финалните думи от статията:
Ситуацията ми напомня романа 451 градуса по Фаренхайт на великия Рей Бредбъри. Да, велик е, нищо, че е американец. Та в романа се описва как на някого някоя книга не му харесвала и книгата веднага била забранявана. Докато накрая били забранени абсолютно всички книги. Без никакво изключение.

А сега да си представим, че евреи и мюсюлмани поискат пълна забрана на свинското месо. По цял свят и сред всички народи. После индусите ще поискат пълна забрана на телешкото. После на власт ще дойде Мангал Костов, който също като Адолф Хитлер е вегетарианец. И ще наложи пълна забрана на месото изобщо. Накрая властта ще се вземе от руския евреин Сергей Тороп, познат повече като Виссарион. И той ще поиска да станем веганци. Тоест млякото, рибата, олиото и не помня още какви продукти ще бъдат напълно забранени. Алкохолът също. Впрочем Виссарион забранява и плодовите сокове, защото така му бил наредил неговия господ.

Ако сега се подчиним на боклуците боклучави, нищо чудно да дочакаме и един такъв свят. Аз отказвам да се подчиня!
цитирай
20. tit - Мнооого меко, Иванов!:))
05.01.2013 15:44
Нежен текст с добри!!! илюстрации по тема, размахвана с огън и жупел напоследък...:)))

Аз съм за това всеки да определя сам кое е добре за него и кое - не!
Стига да не пречи на околните...

Това, което ме вбесява е лицемерието по въпроса с тютюнопушенето, но то не е тема на поста ти, а арогантността на пишещите непушачи обезсмисля такъв разговор...
Не визирам achii.:)
цитирай
21. eltimir - Мнение
05.01.2013 17:46
Пуснах го в сайта на Движение "Воини на Тангра", копирам го и тук:
С това вече съм напълно съгласен. Но не приемам някой като Боклук Бойко да ми казва и да ми заповяда как да живея. Утре ще почне да ми нарежда какви дрехи да нося и каква музика да слушам. И ще почнат да ме глобяват, защото отказвам да гледам идиотските им телевизии. Или защото изхвърлям направо в контейнера за боклук идиотските им рекламни брошури, които намирам в пощенската си кутия без изобщо да ги разлистя.
Въпросът беше за свободата. За истинската свобода, когато ти спазваш законите, но разумните закони. Когато работиш в полза на своята Държава и на своя народ. А какви ще са твоите лични предпочитания, това си е твоя лична работа, а не работа на някакъв боклучав пожарникар. Имам приятели вегетарианци. Григор Симов, например не яде даже и риба. Веднъж в Перник си купих риба, после у дома му си я изпържих и нямах никакви проблеми. Поканих го, той отказа, обясни ми, че не яде и това всичко приключи. Когато съм у тях в неговата стая не пуша, защото той не е добре с гърдите. Но Гришата никога не ми е забранявал да пуша въобще. Дори ми е купувал цигари. Веднъж му ходихме на гости с един друг мой приятел, също вегетарианец. И Гошо почна да говори, че прясното мляко е вредно за възрастни хора. А Гришата всяка сутрин закусва с литър прясно мляко. И му отговаря:
- Знаеш ли, Гошо, организмът на всеки човек си чувства най-добре кое е най-добро за него.
В дома му дори сме пили, с брат му и с братовчед му. Гришата никога една лоша дума не е казал. Ама Григор Симов уважава човешката личност и човешката свобода. Защото самият той е човек. Та всеки си има лични предпочитания и всеки би трябвало да уважава предпочитанията на другия. Само че Боклука прави нещо съвсем различно. На него изобщо не му пука за нашето здраве. Те искат да ръководят всяка наша постъпка, всеки наш жест. Докато стигнат до там да ръководят всяка наша мисъл. Защото Боклука не е човек, а боклук. Е, тая нема как да стане! Поне аз докато съм жив
цитирай
22. eltimir - Второ мнение
05.01.2013 18:00
Отново от сайта на Движение "Воини на Тангра". ще ми се да предизвикам по-широка дискусия по въпроса. Един приятел, лекар по професия, непушач, който живее на хиляди километри оттук, след като му пратих статията ме подкрепи. Отговори ми:
"Знаеш, че не пуша, и че не ми харесва, когато и ти пушиш в затворено помещение с мен. (Идвал ми е на гости и съм запалвал цигара) Но това е дискусия, надхвърляща далеч въпроса за цигарите"
"Искам да ме разберете правилно. Въпросът не е в това дали цигарите са вредни или не. Въпросът е дали ще позволим на боклуците да определят всеки жест в живота ни. За да не стигнем до там, че да ни наказват, когато ядем плодовете и зеленчуците от нашите градини, принуждавайки ни да се тровим с генно-модифицираните отрови, произвеждани под егидата на Цветелина Бориславова, еврейка и бивша любовница на Боклук Бойко. Въпросът е да отстоим своята човешка свобода, да отстоим правото си да бъдем българи.
Вярвам, че това е една добра кауза. А боклуците да ходят да правят любов. Демократично. По френски. "
цитирай
23. vilish - Личен избор...
09.01.2013 12:29
Уважавам изборът на всеки, но когато не пречи на други !... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bariivanov
Категория: Други
Прочетен: 20613
Постинги: 5
Коментари: 30
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031